AYRINTILI KARŞILAŞTIRMA TABLOSU

SOTI Services paketlerinin özelliklerini özetleyen tablo.



Özellik Standart Destek Premium Service Premium Plus Service Enterprise Service Enterprise Plus Service
Cihaz Sayısı N/A 1 to 500 1 to 500 501 ve üzeri 501 ve üzeri
Minimum Sipariş Miktarı (MoQ) 1 lisans 1 lisans 1 lisans 1 lisans 1 lisans
Teknik Müşteri Danışmanı Hayır Hayır Hayır Yes Yes
Gelişmiş Destek Ekibi Hayır L2/L3 M-F 9-5
(yerel saat)
L1 çalışma saatleri dışında
L2/L3 M-F 9-5
(yerel saat)
L1 çalışma saatleri dışında
L2 ve L3
24/7/365
L2 ve L3
24/7/365
Çalışma Saatleri 09.00-17.00 Yerel Saat 24/7/365 24/7/365 24/7/365 24/7/365
Müşteri Portalı Hayır Evet Evet Evet Evet
İletişime Geçilebilecek Maksimum Teknik Kişi Sayısı 5 Sınırsız Sınırsız Sınırsız Sınırsız
Sorun Kaynağı Analizi Hayır Hayır Hayır İstek Üzerine İstek Üzerine
Yazılım Hizmetleri Bileşenleri
Cihaz Simülasyonu ve Test Hizmetlerine Erişim Hayır NoHayır Hayır Evet* Evet*
SOTI MobiControl XTreme Hub Technology Hayır Hayır Evet Hayır Evet
SOTI MobiControl Sistem Sağlığı Gösterge Paneli Hayır Hayır Evet Hayır Evet
SOTI Identity Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama (MFA) Hayır Hayır Evet Hayır Evet
Destek Hizmetleri Bileşenleri
Üç Aylık İş Değerlendirmesi Hayır Hayır Hayır Evet Evet
Profesyonel Hizmet Saatleri Yok Yok Yok Evet Evet
Online Eğitim Akademisi Hayır Evet Evet Evet Evet
Saha Ziyaretleri Yok Yok Yok Annual (optional) Annual (optional)
Ek Ürünlere Ücretsiz Erişim Hayır SOTI ONE
(3 aylık deneme)
SOTI ONE
(3 aylık deneme)
SOTI ONE
(6 aylık deneme)
SOTI ONE
(6 aylık deneme)
Ürün Güncelleme Desteği Yok Yok Yok Evet Evet
Kapsamlı Test Ortamı Hayır Evet Evet Evet Evet
Sistem Sağlığı Kontrolü Yok Yok Yok Yearly Yearly
Webcast Serisi Hayır Evet Evet Evet Evet
SOTI SYNC Konferans Biletleri Hayır 15% indirim
(en fazla 5)
15% indirim
(en fazla 5)
15% indirim
(en fazla 5)
15% indirim
(en fazla 5)

*Ek Hizmet Ücreti