SOTI Premium Service ve SOTI Enterprise Service

Mobilite yatırımınızı en üst düzeye çıkarmak için sınıfının en iyi hizmeti

Bir Uzmana Danışın

Mobil Dağıtımlarınıza Göre Uyarlanmış İki Hizmet Seçeneği

Mobil stratejiniz söz konusu olduğunda, kesinti için zamanınız yoktur. Aksi takdirde, uzaktan çalışan ekipleriniz verimli çalışamaz ve rekabet açısından dezavantajlı konuma düşersiniz.

SOTI Premium Service (1-500 cihaz dağıtımı için) ve SOTI Enterprise Service (501 ve üzeri cihaz dağıtımı için) sizi, mobil cihazlarınızı ve çalışanlarınızı şu iki yolla üretken tutmakla görevlendirilmiş destek personeli ve yazılım hizmetlerine bağlar:

  • Yazılım Hizmetleri Bileşeni: İşletmenizin zamandan ve maliyetten tasarruf etmesine yardımcı olmak için tasarlanmış teknoloji ve araçlar.
  • Destek Hizmetleri Bileşeni: Mobil dağıtımlarınızın iş üzerindeki etkisini güçlendiren özelleştirilmiş rehberlik.

SOTI Premium Service ve SOTI Enterprise Service, sınıfının en iyisi hedef yanıt süreleri ile desteklenir, böylece sorunun ciddiyetine ve niteliğine göre ne zaman giderileceğini bilirsiniz.

SOTI Premium Service ve SOTI Enterprise Service Paketlerinin Özellikleri ve Bileşenleri

Hizmet Özellikleri

Kesinti süresini sınırlandırmak için tasarlanmış önemli hizmet özellikleri. Özelliklerin tam listesi için bu sayfanın alt kısmındaki karşılaştırma tablosuna bakın.

  • Teknik Müşteri Danışmanı (TAM)

    Sorunlarınızı anlayıp çözmek için görevlendirilmiş, size özel deneyimli kurumsal mobilite uzmanı. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Enterprise Service
  • Gelişmiş Destek Ekibi

    1. Seviye destek sırasını atlayarak 2 ve 3. Seviye Teknik Destek Mühendislerinden yardım alın.
    Kullanılabilirlik:1:
    • SOTI Premium Service
    • SOTI Enterprise Service
  • Müşteri Portalı

    SOTI ürünleriniz ve yetkileriniz hakkındaki ayrıntılı bilgilere istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Yeni destek talepleri yaratabilir veya mevcut talepleri görüntüleyip düzenleyebilirsiniz. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Premium Service
    • SOTI Enterprise Service
  • İletişime Geçilebilecek Sınırsız Sayıda Teknik Kişi

    SOTI destek biriminden yardım almak, soru sormak, değişiklik yapmak ve SOTI çözümlerinizle ilgili her türlü görüşme için gerektiği kadar fazla sayıda kişiye yetki verin. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Premium Service
    • SOTI Enterprise Service
  • Sorun Kaynağı Analizi

    Destek Mühendisleri, yaşadığınız Kritik (Önem Derecesi 1) cihaz veya sunucu sorunlarının temel nedenini ve bunların tekrarlanmasını nasıl önleyebileceğinizi araştırıp analiz eder. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Enterprise Service2
  • 365 Gün 7/24 Çok Dilli Destek

    Ne zaman ve nerede sorun yaşarsanız yaşayın, SOTI uzmanları size yedi dilden birinde rehberlik etmek için hazır bekliyor.3 Kullanılabilirlik:
    • SOTI Premium Service
    • SOTI Enterprise Service

Yazılım Hizmetleri Bileşeni

SOTI MobiControl'ın kuruluşunuz için yapabileceklerini en üst düzeye çıkarmanızı sağlayan yazılım hizmetleri.

  • Cihaz Simülasyonu ve Test Hizmetleri

    Yeni sürümlere geçişten ve ürün güncellemelerinden önce, SOTI MobiControl'un yeni sürümlerini test etmek üzere yükleri ve uygulama dağıtımını simüle etmek amacıyla SOTI'nin cihaz simülatörü yazılımını kullanın. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Enterprise Service4
  • SOTI MobiControl XTreme Hub Technology

    SOTI MobiControl'da yerleşik olan ve düşük bant genişliğine sahip bağlantılar için tasarlanan SOTI XTreme Hub, çok sayıda uygulamayı ve büyük miktarlarda veriyi 10 kata kadar hızla dağıtmak için gereken zamanı ve yükü optimize eder Kullanılabilirlik:
    • SOTI Premium Plus Service
    • SOTI Enterprise Plus Service
  • SOTI MobiControl Sistem Sağlığı Gösterge Paneli

    Bekleyen işlemler, işlem süreleri, işlemci, veri tabanı performansı ve sunucu sağlığı gibi operasyonel istatistiklere ilişkin, gerçek zamanlı ve geriye dönük 48 saatlik görünürlük. Kullanılabilirlik:5:
    • SOTI Premium Plus Service
    • SOTI Enterprise Plus Service
  • SOTI Identity Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama (MFA)

    SOTI Identity yöneticileri, kullanıcı güvenliğini artırmak amacıyla kullanıcıları için MFA'yı yapılandırabilir. SOTI Identity, e-posta ile tek seferlik şifre (OTP) veya Google Authenticator ve DUO Security aracılığıyla MFA önerir. Kullanılabilirlik:6:
    • SOTI Premium Plus Service
    • SOTI Enterprise Plus Service

Destek Hizmetleri Bileşeni

Mobilite stratejinizi geliştirmenize yardımcı olacak önemli destek hizmetleri bileşeni özellikleri. Bileşen özelliklerinin tam listesi için bu sayfanın altındaki karşılaştırma tablosuna bakınız.

  • Üç Aylık İş Değerlendirmesi

    SOTI ortamınızın performansı, destek talepleri ve iyileştirme önerilerini içeren üç aylık bir inceleme raporu. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Enterprise Service
  • Yıllık Sistem Sağlığı Kontrolü

    SOTI ortamınızın ayrıntılı yıllık incelemesi ve SOTI yazılımınızın performansını iyileştirme önerilerini özetleyen bir rapor. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Enterprise Service
  • SOTI ONE Platform Deneme Lisansı

    SOTI ONE Platform'daki tüm ürünleri ücretsiz olarak denemenin keyfini çıkarın.

    Kullanılabilirlik:
    • SOTI Premium Service (3 aylık ücretsiz deneme)
    • SOTI Enterprise Service (6aylık ücretsiz deneme)
  • Sınırsız Ürün Güncelleme Desteği

    Teknik Müşteri Danışmanı'nız (TAM), SOTI yazılımınızı son sürümüne yükseltmeniz için ihtiyaç duyduğunuz rehberliği sağlar. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Enterprise Service
  • İndirimli SOTI SYNC Konferans Biletleri

    SOTI'nin yıllık kullanıcı ve iş ortağı konferansı SOTI SYNC'e beş bilet için %15 indirim kazanın.
    Kullanılabilirlik:
    • SOTI Premium Service
    • SOTI Enterprise Service
  • SOTI’nin Webcast Serisine Erişim

    SOTI ile ilgili yenilikleri dinleyip ürün uzmanlarımızla iletişim kurabileceğiniz kapsamlı web yayınları için size özel davetiyeler. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Premium Service
    • SOTI Enterprise Service
  • Ücretsiz Sunucu Lisansları

    SOTI ONE Platform ortamınızın verimli ve sorunsuz çalışmasını sağlamak için, bulut sunucumuzda barındırılan sınırsız sunucu lisanslarına sahip olursunuz. Kullanılabilirlik:
    • SOTI Enterprise Service

Hedef Yanıt Süresi

Sorununuzun önem derecesine göre güvenilir ve tahmine dayalı yanıtlar. SOTI Premium Service ve SOTI Enterprise Service için geçerli saatler.

  • Kritik (Önem Derecesi 1)

    • 30 dakika veya daha az
    • 7/24 kullanılabilirlik
  • Yüksek (Önem Derecesi 2) veya Düşük

    • 60 dakika veya daha az
    • 24/7 kullanılabilirlik
  • Düşük (Önem Derecesi 3)

    • Bir iş günü
  • Kozmetik (Önem Derecesi 4)

    • İki iş günü

Daha Fazla Bilgi İçin Bize Ulaşın

  • SOTI Premium Service ve Enterprise Service paketlerinin ek teklifleri olan SOTI Premium Plus ve Enterprise Service Plus için geçerlidir.
  1. SOTI Premium Service: L2 ve L3, pazartesiden cumaya yerel saatle 09.00-17.00 arasında; L1 ise çalışma saatleri sonrasında da sunulmaktadır. SOTI Enterprise Service: L2 ve L3, 365 gün 7/24 sunulmaktadır.
  2. İstek üzerine
  3. Kaynakların bulunabilirliğine göre: İngilizce, Almanca, Fransızca, İspanyolca, Sadeleştirilmiş Japonca, Sadeleştirilmiş Çince, İtalyanca
  4. Cihaz Simülasyonu ve Test Hizmetleri yalnızca SOTI Enterprise Service müşterileri tarafından kullanılabilir. Ek süre ve malzeme maliyetleri uygulanabilir.
  5. Ocak 2021'de kullanıma sunulmuştur
  6. Ocak 2021'de kullanıma sunulmuştur